ارائه خدمات جهادی دامپزشکی در روستاهای محروم گناباد

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج گناباد گفت: باهمت بسیج جامعه کشاورزی، سپاه پاسداران و اداره دامپزشکی، تعدادی از دامپزشکان مجرب استان جهت انجام امورات مربوط به دامپزشکی در روستاهای محروم شهرستان به گناباد اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، مهدی مرتضوی نیا در حاشیه همراهی گروه جهادی راه قدس در روستاهای محروم اظهار کرد: خدمات ارائه‌دهنده این گروه، واکسیناسیون، سم‌پاشی، درمان، آموزش و ترویج و همراه با آمبولانس تاکتیکی شامل دستگاه سم‌پاش، سونوگرافی و توزیع داروهای دامی رایگان در حوزه دامپزشکی است که در روستاهای محروم و دامپرور شهرستان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 وی ضمن تقدیر از همراهی رئیس دامپزشکی شهرستان گناباد و بخشدار مرکزی بیان کرد: به لطف خدا این برنامه در روستاهای رحمت‌آباد، چاه میغانی، چاه نمک و کلاته کلوخ انجام شد.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج گناباد هدف از این برنامه را، پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دامی با ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناطق کم‌برخوردار عنوان کرد و افزود: از تمامی جهادگران دامپزشک و همچنین کارکنان دامپزشکی شهرستان گناباد تشکر کرده و امیدوارم با تداوم فعالیت‌های جهادی و پشتیبانی سپاه و دستگاه‌های اجرایی، عرصه‌های خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف گسترده‌تر و خدمتی به مردم محروم صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار